egy kezdő audiophile naplója

Akciós Spotify premium ajánlat

2016. május 23. - -Thingol-

Bár a Spotify azért elég messze áll az audiofil világtól, szerintem sokan szoktuk használni azokra a zenékre, amik nincsenek meg jobb minőségben, vagy csak casual zenehallgatásra (én pl. tesztelés céljából tartok pár highres wavot a telefonom is, de jellemzően telefonról csak spotifyt szoktam hallgatni) - arról nem is beszélve, hogy egy olcsóbb fülhallgatónál fölösleges ugrásnak tűnik a 320kbps Spotifyról feljebb menni.

 spoty.jpg

Most egy egészen kedvező akcióval rukkolt elő a spotify: amennyiben még nem voltál premium előfizető (ezt nem tudom megerősíteni), annyiban az első három hónap mindössze egy euróba kerül, tehát 310 forintért mindjárt három hónap kényelmes zenehallgatást lehet venni.

Annyit még hozzátennék, hogy utána viszont ha nem akarjátok meghosszabbítani, akkor feltétlenül vegyétek ki a bankkártyátokat, mert meghosszabbítja magától, én már jártam így a Tidallal :(

A bejegyzés trackback címe:

https://audiophile.blog.hu/api/trackback/id/tr208740404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása