egy kezdő audiophile naplója

Bemutatkozás

2016. május 18. - -Thingol-

Sziasztok,

thingol vagyok, 25 éves, kezdő audiofil. 

Amit leginkább kihangsúlyoznék most, az a kezdő. Érdeklődésem csak pár hónapja lángolt ebbe az irányba: mondhatni, hogy a 2016-os évvel együtt kezdett el nőni az érdeklődésem a minőségibb zenehallgatásba. Annak idején, amikor az iPhone még csak a tengerentúlon volt elérhető és az AppStore még csak elméletben létezett írtam egy Apple-vel foglalkozó blogot, az iTouch.hu -t (kisebb-nagyobb intenzitással, de néha még valaki ír ide cikkeket), így a blogolás, a blogolvasás és a blogos szféra elég közel állt hozzám. 

Engem egyelőre leginkább a mobileaudio vonal érdekel leginkább: fülhallgatók, fejhallgatók, erősítők és vezetéknélküli hangszórók. Sajnálattal vettem észre, hogy ez a része itthon még nem annyira kiforrott: bár vannak olyan blogok és magazinok, akik foglalkoznak ezzel is, kifejezetten ezzel foglalkozó blogból magyar elenyészően keveset találtam.

Ezt a világot, az audiófil világot szeretném felfedezni a jövőben és erre az utazásra hívlak meg téged is, Kedves Olvasó, hogy tarts velem: fej- és fülhallgató tesztelésekkel és iparági cikkekkel, pletykákkal gazdagított tanulási folyamat veszi itt kezdetét.

Ha bármi kérdésed vagy észrevételed van vagy csak simán hülyeséget írtam, kérlek, ne tartsd magadban: szokatlanul jól bírom a kritikát és - néha - még tanulni is hajlandó vagyok belőlük.

A bejegyzés trackback címe:

https://audiophile.blog.hu/api/trackback/id/tr948728070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása